
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
A rendeléseket igyekszünk minél gyorsabban teljesíteni. A termék kiküldése nagyban függ attól, hogy hány órakor ér hozzánk a futár, illetve, hogy mikor érkezik meg az utalás, illetve az utalvány.
Előre utalásnál a pénz megérkezése után legkésőbb másnap (természetesen munkanapon), postázzuk a rendelést.
A futár délelőtt jár nálunk (változó időpontban). Amennyiben futárral kéred a rendelt ékszert, azokat a csomagokat tudjuk átadni, amik addigra elkészültek, mire a futár megérkezik hozzánk. Az esetek 95%-ban a rendelést követő napon már felveszi nálunk a GLS a csomagot.
Miért fontos a rendelés megerősítése?
Azért van rá szükség, hogy senki ne tudjon visszaélni az adataiddal, ne tudjon a nevedben vásárolni. Kizárólag a megerősített rendeléseket teljesítjük.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a levél, és nem tudod megerősíteni a rendelést?
Írj nekünk egy emailt (email kukac ekszerrendeles pont hu), arról az email címről, amiről rendeltél, hogy nem kaptál linket, de szeretnéd megerősíteni a rendelésed.
Mire kell nagyon figyelni rendeléskor?
- Nagyon fontos, hogy helyesen add meg az adatokat. Pl ha hibás az email cím, nem tudod majd megerősíteni a rendelést! Ha elírod a telefonszámot, nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, ha valamilyen kérdésünk lenne, illetve a futár sem ér el.
- Amikor többféle arany színű ékszert vásárolsz, nagyon figyelj a termékek színére. Minden ékszernél szerepel, hogy 14K, 18K, 24K, vagy rose gold színű.
Ha pl egy 18K arany színű nyakláncot vásárolsz, amihez medált is szeretnél (tehát együtt lesznek viselve), akkor figyelj arra, hogy a medál is 18K arany színű legyen.
- A termékeknél szerepel a méret (pl nyaklánc, karkötő hossza). Kérjük, ezeket vedd figyelembe! Minden ékszernél található olyan fotó, amin be vannak jelölve a méretek, lehet, hogy nem az első képen, de mindenképp van ilyen kép is feltöltve. Ez alól csak néhány kivétel van, akkor a leírásban szerepeltetjük a méreteket.
Ha több terméket szeretnél vásárolni:
Tegyél be minden terméket a kosárba, és amikor minden megvan, akkor indítsd el a rendelést. Ha külön-külön rendelsz meg minden terméket, tovább tart a rendelés feldolgozása, illetve utánvét esetén a rendszer minden egyes rendeléshez felszámolja az utánvét díjat.
Hogyan tudod beváltani a kedvezménykuponodat?
A szállítási és fizetési módok kiválasztása során, az oldal alján van egy mező, ahova be tudod írni a kupon kódját.